Nytt år, nya möjligheter, nya överraskningar.

 Välkommen 2013! Jag undrar vad detta år har att bjuda på? En sak vet jag i alla fall, att vi i april får fira vår första bröllopsdag. 1 år = bomull. Men före det, närmare bestämt i början på februari så flyger vi iväg till Bahia Feliz för en veckas värme & bad. Det ska verkligen bli härligt!
Erik gör sin sista termin också, sen är han färdig för arbetsmarknaden. Så håll gärna en tumme eller två för att han hittar något intressant jobb som han kan söka.
 
Året 2012 avslutade vi med att fira julen i Vilhelmina. Kallt, många människor, mycket julklappar, mys & god mat. På juldagen åkte vi till skarvsjöby över dagen/kvällen, för att fira min 30 års dag med min släkt. Fiiiina presenter, gott fika, vin & skratt förgyllde min dag.
Nyårsafton bjöd vi över goda grannar. Barnen var uppe länge, Ludvig somnade precis innan tolvslaget. Men vi han med att skjuta raketer, spela sällskapsspel, skåla & äta. 
 
          
 
  God fortsättning på det nya året!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Tja! Kul med ett nytt inlägg:) Fina bilder som alltid. Och inte låter det så tokigt att få resa bort! Kung

2013-01-13 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0