Nya tag igen

Har fått svar på proverna som jag lämnade för ca 2 veckor sedan & förrutom att sänkan visade på ett virus så har jag i princip tömt mina järndepåer också. Man ska visst ligga mellan 9-34 & jag ligger på 4. Så nu blir det till att käka järntabletter, jag hoppas bara att tarmarna klarar av det...
Inte så konsigt att man ständigt är trött, irriterad & har huvudvärk. Var också något låga värden på transferrinmättnaden, vilket mätar järntransportproteinet transferrin i blodet som är mättad med järn.
Har dock börjat komma igång lite med träningen igen, några joggingrundor & några muskel-pass har jag betat av. Nu hoppas jag bara att järntabletterna gör sitt & att jag får en energi kick & orkar ännu mera.

Våren håller sakta men säkert på att komma till oss också, vissa dagar lyser solen på oss & vi åker i backen & grillar korv & bara har det mysigt.



Grillar korv till lunch



Mums!



Mys-pys!

Kommentarer
Postat av: Faster Annika

Klockren sista bild på Ludvig! Jag älskar era barn så mycket...

2012-03-16 @ 11:25:45
Postat av: Anna-Malin

Todelooo:) Puss på er och era fina barn!

2012-03-17 @ 13:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0