Nu får det faktiskt räcka!

Är det inte barnen som är sjuka så är det jag. Vi börjar detta år som vi avslutade det förra, sjuka.
Både Ludvig & Sebastian har haft hög feber, hosta & varit superförkylda, Dom har precis återhämtat sig & nu har jag åkt dit. Började med lite halsont på söndagen & igår vaknade jag upp förkyld, ont i kroppen & fick feber på kvällen. Blir galen, all denna vab & sjukfrånvaro tar knäcken på vår ekonomi snart. Vad hjälper det att Erik jobbar extra när vi bara är sjuka hela tiden?!

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Men he va det värsta vad jag har missat:) Men en härlig suprise när jag ser att du gjort så mycket uppdatering! Fantastiska bilder, du börjar ju lägga upp bilderna riktigt proffsigt!!! Hoppas du får bli pigg snart, skulle jag kunna så hade jag gjort så att ni aldrig mer behöver vara sjuka, inte det här året i alla fall. Kram min vän!

2012-02-09 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0