Skor

I går blev det en tur till Mariedahl. Det börjar bli dyrt när Erik ska me ;-) Han klippte sig & köpte sig ett par snygga skor. Han som redan köpt sig ett par för bara någon vecka sedan. Ja ja, jag tycker det är kul att han börjat visa lite intresse för kläder & skor.
Grabbarna fick sig ett par allvädersstövlar också. Jag blev utan, inget alls till mig själv. Förrutom påsen från godishuset då såklart ;-)
Fast det förståss, beställde ett par "curlingkängor" från en skofärsäljare på jobbet. Har alltid velat ha ett par, mycket billigare än i butik. Nu hoppas jag att jag kan ha dom bara, har köpt dom oprovade.




Eriks nya skor



Grabbarnas fodrade "slask-stövlar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0