Lilla mamma + lek & plask.

Det är mysigt att vakna när Ludvig stryker en på ryggen & säger "min lilla mamma"

                                              

Efter det uppvaknandet käkade vi alla frukost tillsammans & sen var det premiär i dag för Sebastian att gå på lek & plask. Han tyckte att det kändes pirrigt innan det var dax, men han tyckte att det var roligt. Jag är dock rädd att han ska tycka att det blir för tråkigt innan de 10 tillfällerna är över. Idag fick de träna på att doppa öronen, blöta håret, hoppa i vattnet & ha vatten nivån vid munnen. Tror att han egentligen hade förvänta sig mera "lek & bus".

                                                  

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Todelooo! Tack för er fantastiska närvaro idag! Jag behövde verkligen en gott skratt tillsammans med mina allra finaste:) Tack också för presenterna!



Go Ludvig:) Man kan inte annat än att bli lycklig av sina små när dom visar sig från sina bästa sidor;)

2011-09-11 @ 16:53:49
Postat av: Cissi

Den där Ludvig han är bara för söt!!

Hoppas att Sebastian kommer att gilla lek och plask hela vägen.

2011-09-12 @ 20:26:50
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0