Vecka 43

Eller vi startar med söndag v.42 som jag tillbringade på IKEA. Vilken härlig dag det blev, kändes otroligt skönt att få komma hemifrån efter att ha legat hemma i 2 veckor. Jag fick med mig lite grann av det jag tänkt & lite grann av något helt annat ;-) Blev en hel dag i goda grannars sällskap & många skratt på bussen.

Denna vecka började jag jobba igen. Hade lite jobbångest under söndagen, men det har gått bra.
Får några host-attacker ibland & svettas rätt bra, men känns bra att vara på väg åt rätt håll igen. Tyvärr hann jag bara med att jobba 2 dagar sen blev det vabb i onsdags. Sebastian har haft feber sen i lördags & i onsdags åkte Ludvig också dit. Idag har sebbe varit pigg, så imorgon får han följa med mig på jobbet några timmar. Vi har halloween fest, ska klä ut oss, ha disco, äta popcorn & se film, så det passar bra. Ludvig som fortfarande har feber blir hemma med Erik.
Jag ska klä ut mig till clown, tack Verran för att jag får låna den krulliga regnbågsperuken.
 
                                                              

Helgens planer: Lördag - Tänkte jag & Erik försöka hinna med en lunch på stan för att fira våra 10 år tillsammans. Sen ska jag klippa mig kl 14 & det är verkligen på tiden. På kvällen ska Erik på fest, så då blir det mys i soffan för mig & grabbarna.
Söndag- Då är Sebastian bjuden på Hugos kalas & jag tänkte spraymåla en stor ram som ska upp på en av Sebastians väggar.

Ja, thats it. Annars ser väl vi här på ferievägen 10 väldigt mycket fram emot att bli 100 % friska, det står väl högst upp på önskelistan just nu.
På tal om önskelista, när jag låg hemma sjuk i 2 veckor så gjorde jag & mamma en beställning från Hiko.se. Så nu är alla julklappar till barnen i släkten fixade inför jul + Ludvigs presenter, nice! Rekommenderar verkligen den sidan, dom har allt & det är billigare än i butik.
Detta kom sen i ett stort paket på posten, känns väldigt skönt att det är fixat redan.

 Brio Godscentral Stor, 33572 Här kommer Grävskopan, 978-91-29-66977-0 Lego Hero Factory Scorpio, 2236L Pippi Lotto, 978-91-29-67136-0 Liontouch Dragons Svärd, 007118MR  Liontouch Korsriddare Svärd, 34410357Liontouch Riddarens Kappa Blå, 5707307003165 Liontouch Dragons Kappa, 711015MR Brio Godståg, 33259 Barbie I Can Be Ballerina Rosa, T7168 Micki Kaffeservis i Porslin Pippi Långstrump, 44.3659MI Plasto Fyrhjuling m plog och släp, 1601 Star Wars Adventskalender, 62029Målarbok Pippi Långstrump, 978-91-7225-927-0 Playmobil Adventskalender Tornerspel för Kejsarens Riddare, 4163 Micki Snickarebälte med verktyg, 10816400


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0