Finns visst fler där ute i vårt avlånga land.

Smittande bröllopsglädje i Värnamo


Brudparet sade ja till varandra och lyckan log. Men på bröllopsfesten i Värnamo smittades 50 av de 83 gästerna av bakterien mykoplasma. Tolv av dem fick lunginflammation.

Och ändå:

-Det var en lyckad kväll, alla hade jätteroligt, säger brudgummen till P 4 Jönköping.

Två gäster ligger fortfarande på sjukhus.

-De flesta säger att de aldrig kommer att glömma den här kvällen, säger brudgummen.


Källa: TT


Publicerad: 13 oktober 2011 kl 12.03


Läste denna artikel på vk.se alldeles nyss. Jag lider med dessa människor, detta är inget jag önskar min värsta fiende. I natt sov jag som en kratta, ont i kroppen & hosta. Blev inte många timmar med sömn. Fortfarande feber & väldigt slö & trött idag. Vill bara sova. Mamma kom nyss förbi med min medicin, tog den på en gång & ska nu sova en stund till.

Kommentarer
Postat av: bröllopsgäst

Hej,

krya på dig. vi (jag + min fru) var gäster på detta bröllop. Jag klarade mig från smittan men min fru har varit sjuk i 3 veckor och är forfarande inte bra. fy ..., det bröllopet kunde jag varit utan....

2011-10-15 @ 14:47:06
Postat av: Anonym

Hej,

krya på dig. vi (jag + min fru) var gäster på detta bröllop. Jag klarade mig från smittan men min fru har varit sjuk i 3 veckor och är forfarande inte bra. fy ..., det bröllopet kunde jag varit utan....

2011-10-15 @ 14:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0