Bilder från en underbar påskhelg!

Känns ju som ett tag sedan nu när man har hunnit med valborg & allt, men har man lovat så har man...

Erik & killarna åkte upp redan på onsdagen till Vilhelmina & sedan vidare till klimpfjäll, jag kom efter på långfredagen. Vilket toppenväder vi hade hela helgen! Strålande sol. Vi han med skoterkörning, pimpeltävling, grillning & lite lekar för både stora & små.
På söndagen åkte vi vidare mot Skarvsjöby & sov en natt hos min mormor & morfar. Där blev det mera sol, grillning & fyrhjulskörning. Så fick grabbarna också äntligen se "Elsa-katten" (som Ludvig säger). Vi hade verkligen en super trevlig helg med nära & kära, & en stor sol på himlen.

Tyvärr har jag många bilder kvar i mobilen, men jag bjuder på dessa iaf.



På väg ner mot sjön i Skarven för att grilla & mysa.

   



Ludde undersöker...



Sebbe, min lilla skogsmulle.



Fyrhjulingen gick varm... Men när jag skulle köra tordes ingen av dem åka. Jag var tvungen att köra en bit själv först för att visa dem att mamma också kan. När jag kom tillbaka sa Sebastian -" Ja, det där gick ju bra mamma!"



Ludvig förälskade sig i hjälmen. Här tvättar han...






Kommentarer
Postat av: Cissi

Ser ut som om ni haft det riktigt mysigt. Hoppas att ni hann med att vila lite också.

2011-05-05 @ 15:20:50
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Anna-Malin

Skönt att lämna alla "måsten" hemma. Och bara få umgås med nära och kära. Hade också velat se mamma Emelie gasande på en fyrhjuling:)kram på er!!!

2011-05-09 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0