Äntligen med dator igen, å så har vi snusat på tvillingar!

Hårdisken på datorn hade pajat, men nu har Erik fixat en ny.
Snacka om att man känner sig naken utan dator, då kommer man på en hel massa man behöver kolla & fixa... Har ju en Iphone, men den verkar också hålla på att ge upp :( den tar lång tid på sig när man är ute & surfar & sen rätt som det är stänger den bara ner. Skulle nog behöva införskaffa mig en ny, men pengar pengar...

Vi har varit i Lycksele 2 dagar på djurparken & lyckolandet. Grabbarna älskade det, levde rövare & skrattade gott. Glass, hamburgare, djur & karuseller samanfattar dessa dagar rätt så bra.
Att se sälarna Totta & Vilma matas var också en höjdare.

Vi hade också en sån väldans tur att Sebastian & Ludvigs tvilling-kusiner kom till världen i tisdags.
Det blev 2 välskapta, supersöta pojkar som vi fick äran att hälsa på endast 10 timmar gamla. Så små & ändå så perfekta. Så igen säger vi stort grattis till Anneli & Q!

Imorgon blir det nog stranden för oss, men först ska jag in till stan & klippa mig. Väldigt välbehövligt. Vi håller tummarna för att detta soliga, varma väder fortsätter ett tag nu.
Stolta är vi också, Ludvig är numera torr på dagen! Har verkligen gått fort & smärtfritt, med ytterst få olyckor. Ingen alls på flera dagar, han har verkligen blivit stor. Säger till när han behöver, även om han har nattblöjan på sig.


Bilder från våra äventyr kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Hej svejs! Då väntar jag glatt på bilderna då! kram

2011-07-05 @ 08:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0