Stranden, solen & shopping

Jag åkte iväg till Rovågern med barnen idag & tillbringade hela dagen där. Typ halva ferievägen var där :) Solen lyste, vinden svalkade & barnen skötte sig prickfritt. Helt underbart var det, det var trötta barn som slocknade i bilen på hemvägen. Väl hemma blev dom sen väldigt glada av att se sin pappa som dom inte sett röken av sen i söndagskväll. Erik har jobbat dubbla skift måndag-tisdag & inte varit hemma förrän sent på kvällen när dom har somnat redan.
Jag & grannfrun passade då på att åka in till strömpilen för att strosa lite. Det resulterade i 2 par t-shirtar till mig & ett par shorts till Sebbe. Vi avslutade kvällen med en mcflurry med ballerina kladdkakesmak i solen nere vid älven, lovley!

Denna vecka har vi också hunnit med ett besök av furunäsarna. Alltid lika trevligt, tyvärr allt för sällan dock. Därför åker vi dit någon dag nästa vecka :) Killarna lekte väldigt bra tillsammans & mammorna han prata igenom det mesta.

Igår eftermiddag hade jag & Sebastian lite "mamma-son tid". Ludvig fick vara hos mormor en stund & jag & Sebbe åkte in till klippstugan, där han fick snygga till sig lite. Sen strosade vi på barnens hus & han köpte sig atlantis lego. Sen på kvällen när lillebror lagt sig, satt vi uppe & byggde. Jätte busigt! ;)



Så här cool blev han denna gång.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Han ser verkligen ut som en riktig karamell, ska nog ta Olle på klippstugan också kan han behöva...

2011-07-09 @ 22:48:52
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0