Där satt den...

tungan i brevlådan.
Sebastian kan nu bocka av "slicka fast sig" på "typiska göra barngrejor" listan.
Det hände igår när vi skulle ner till mormor & morfar. Sebastian lite i förväg & när jag & Ludvig kommer till svängen vid huset hör vi världens vrål. Där står sebastian fast-slickad med tungan på brevlådans lock. Det gick bra trots allt, kom loss efter någon minut. Blödde ganska mycket & han har ett snyggt sår på tungspettsen.

Slutsats:

Mamma - Jag ska aldrig mer prova att öppna brevlådan med tungan!


Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Men stackaren där...nä kanske ingen bra ide att öppna brevlådan med tungan! Blev tvungen att skratta lite, även om jag tycker synd om honom, men dom är så söt när dom får sånna tokiga snilleblixtar:)kram på er!

2011-02-13 @ 16:03:46
Postat av: Jonte

hahaha klassiker ! =)

2011-02-14 @ 23:10:53
Postat av: Emilie

Men hej! Vad roligt. Och vad stora dina grabbar har blivit. Så himla lik dig är dom också!



Jo det är tungt ibland, eller ja, oftast. Men man har inget annat val än att kämpa på.

Det där med egentid är något som jag jobbar på! Har inte så många som kan ta Elina, så det är lite svårt. Men nästa helg blir jag barnfri hela helgen för andra gången på år! Och då får jag passa på att njuta för några månader framåt! :P



Jobbar du på Regnbågen nu? Tänkte försöka ta mig dit nån dag snart och hälsa på! :)

2011-02-18 @ 21:04:21
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Olle fastnade med tungan på en lyckstolpe förra vintern, och hade en ond tunga efteråt, känns som att mer eller mindre alla barn ska gå igenom denna upptäckt ;-)

Tycker dock att S. gjorde en mycket klok slutsats... :-)

2011-02-21 @ 14:25:12
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0