Så var det påsk igen!

Erik & killarna drog iväg till vilhelmina redan i onsdags & vidare till klimpfjäll igår. Jag fick stanna kvar hemma, för jag har jobbat fram till igår eftermiddag. Så jag har faktiskt haft huset för mig själv i 2 dagar, ganska skönt. Men nu sitter jag med mitt morgonkaffe & ska packa klart det sista för att sen köra hela vägen till klimpfjäll. Jag måste erkänna att jag gruvar mig lite, har så svårt för att hålla mig vaken när jag ska köra längre sträckor.
Ja, jag måste väl erkänna att jag saknar både barnen & Erik också, även om det är skönt att få vara för sig själv en stund så är det inte riktigt samma sak att vara utan familjen. Sebastian var sjuk när de åkte också, hög feber :( Men han är piggare nu, hoppas att lillebror klarar sig.

Igår var sveriges radio P4 på jobbet & sände live från min avdelning. Reportern frågade 2 av barnen & en pedagog (jag) om påsken & allt som hör till. Är stolt över barnen, de skötte sig jättebra & var duktig på att svara på frågorna. Var faktiskt lite orolig inför detta, för vi har hafte en otroligt tuff vecka,. Många barn & sjuk/ledig personal, men nu gick det ju bara bra.

Har packat kameran, så håll utkik efter påskbilder nästa gång.
Här kommer en söt påskkärring (Sebbe) från 2008, fy vad tiden går fort.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0