Vecka 43

Då har veckan gått till helg & idag åkte vi iväg till Holmsund för att testa på deras badhus.
Helt klart godkänt, grabbarna älskade det!

I vecka har dom blivit forograferade på förskolan. Varsitt enskilt kort & en syskonbild utöver gruppbilden.
Och så här såg dem ut:



Ludvig ser ju inte allt för glad ut...



Sebastian var mest viktig med skjortan & frillan ;-)

På mitt jobb har det gått magsjuka i veckan. Och den hoppas jag verkligen inte att jag tar med mig hem, och än så länge har vi inte märkt något.
Annars är det mycket möten nu i november & december. Många kvällar som går åt, varken jag eller familjen jublar väl över detta. Men det måste göras.

Ludvig fortsätter att bygga med sitt älskade duplo. Han är rätt så duktig faktiskt, bygger höga torn.
Så tomten vet nog vad han ska stoppa i säcken till lilleman.
Jag satte mig faktiskt igår kväll & skickade iväg en beställning, så nu är julklapparna till grabbarna fixade, känns skönt. Blev några presenter till Ludvig också, hinner ju inte få nya pengar innan han fyller år i januari ;-)



Koncentration...



Det blir högre & högre...



Sen kan man köra iväg & hoppas på att det inte rasar...



Sebastian njuter av en god bok tidigt en morgon.


Ikväll har Sebastian bestämt att han ska gå ner till mormor & morfar och säga "Banan eller bus?"
Han är väldigt bestämd med att det är så han ska säga.
Först skulle han klä ut sig till riddare, men sen ändrade han sig till ett spöke.
Så med ett örngott, sax & lite pennor så blev detta resultatet:



Han är helt säker på att morfar kommer att skita i brallan! :-)







Kommentarer
Postat av: Cissi

men sebastian blev ju riktigt bra på dagisbilden!!

ja nog sket de brallan alltid av det där spöket:-)

2010-10-30 @ 21:43:31
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Veronica

Cool Sebbe :-)

Ludvig blev ju jättesöt. Ser ut som om han funderar på någonting..

Inez har magsjuka så jag är rädd att det börjar komma till Sävar också..Kräktes inatt men ingenting idag tack och lov. Hoppas det går över snabbt.



Vart beställde du julklapparna? Kändes som en finfin ide!

2010-10-31 @ 13:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0