Pingst

Denna helg har vi tillbringat i Skarvsjöby hos min mormor & morfar.
Där fanns även mina två mostrar med respektive & mina kusiner. Så det har vart full fart, men ack så roligt/mysigt vi haft. Sebastian har härjat med Alexander & Elias. De har cyklat, åkt traktor, kört fyrhjuling (Sebastian vågade aldrig åka fyrhjulingen, men traktorn gick bra) & ätit en hel massa godis. Ludvig har även han levt livet i helgen. Han har åkt fyrhjuling tills han somnade, åkt traktor, "bytt tuttar" med Julia, sprungit runt fritt på hela den stora gården & var han borta så hittade man honom brummandes på skotern inne i ladugården.
Vi har ätit & druckit gott & firat min moster & hennes man som båda fyllt år. Helt enkelt en toppen helg! Känner att det gjorde mig gott att komma ifrån hemmet ett tag, känns som jag har fått ny energi & laddat upp batterierna. Tänk vad lite lantlig luft kan göra gott för en liten familj =)



Alla busiga grabbar vid middagsbordet



Kaffe & tårta



Ludvig & Julia på en av fyrhjulingarna



Alla sätt är bra utom dom dåliga...



Överlycklig Sebastian på en STOR cykel, gissa vad han önskar i 4 års present...



Han fixar att cykla på Elias cykel också



Erik ser hockey, Ludvig äter godis

 

Denna traktor rymmer många ungar



Ett av födelsedagsbarnen



Här kommer några bilder från förra helgen också.



Ludvig kör minigrävare med morfar



Ville få grabbarna på bild med likadana kläder, gick sådär...



Grillmiddag med våra kära grannar på gatan

       




Det var en trevlig helg de me!






Kommentarer
Postat av: Cissi

Ser ut att ha varit en riktigt trevlig helg både för barn och vuxna! Som vi pratade om igår så tror jag att det kan vara bra med lite miljöombyte ibland.

2010-05-24 @ 11:15:32
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0