Äntligen där!

Nu har jag äntligen nått en vikt som jag känner att "här kan jag leva & känna mig nöjd" .
Egentligen 3 kg ifrån min målvikt, men det struntar jag i. Känner mig sund & stolt över mig själv. Jag har inte förvandlats till någon trådsmal modell, men det var heller inte tanken.
Tänk att jag började i juli 2009, nu 18 kg lättare! =) Det tog ett tag, har räknat kalorier, tränat & nu avslutat med 2,5 veckas cambridge. Känns sååååååå skönt att det är "över" Nu börjar istället kampen för att hålla vikten, men jag tror faktiskt att det ska gå bra. Vill man så går det! Får tänka på hur bra man mår nu & att man fått igång träningen som legat nere i flera års tid. Nu får det vara slut på bantning & dåligt samvete. Man får leva som man lär ungarna. Duktig på veckan & godis på lördag. Nu börjar det riktiga livet!

Jag bjuder på några före & efter bilder.



Juli 2009. Här hade jag ändå tappat alla mina grav-kg.



Maj 2010 & förhoppningsvis lång tid fram över...



En liten sundare Emelie.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Herregud vilken skillnad...jag sitter bara och gapar!! Och jag som inte tyckte du var så jättestor ändå när du satte igång. Bra jobbat! Du är min idol ;-)

2010-05-08 @ 20:39:41
Postat av: A

god kväll ^^)

2010-05-08 @ 20:50:58
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Daniela

You go, girl! :D

2010-05-08 @ 21:10:24
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det är helt otroligt! Att hålla i i 1år det är imponerande! Och vilken skillnad! Gör som Verran, sitter bara och gapar!!

2010-05-08 @ 21:11:22
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Ewa

Vad duktig du har varit!! Jättebra kämpat! Du ska vara riktigt stolt över dig själv :) Kram!

2010-05-09 @ 07:20:06
URL: http://frejjan.blogg.se/
Postat av: Anna-Malin

Finner inga ord...mer än att du är BÄST!

2010-05-11 @ 08:42:47
Postat av: Lena

Du har varit hur duktig som helst! Du är jättefin!

Kram kram

2010-05-14 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0