Lite uppdatering

Förra veckan kom min mormor och morfar till Sävar. Så vi har umgåtts en hel del och busat med mina små kusiner. Sebastian älskar att leka med Alexander och Elias, han ser verkligen upp till dem. Solen har tittat fram en del, men tycker att det fortfarande har varit ganska kallt i luften...

I fredags var jag och Bettan iväg på ett nytt träningspass - Cirkelträning, 1 timme.
Var nog vet jobbigaste jag gjort på länge. Snacka om allsidig träning. Det var allt från att hoppa små grodorna, kräla som spindelmannen, boxas och sitta 90 grader till att träna nacke, axlar och gud vet allt. Tack å lov så hoppade hon över stafetten hon tänkt ha på slutet och körde extra stretch i stället. Det behövdes verkligen, känner fortfarande av det.

På jobbfronten har hänt en del också. Johannes sökte ett jobb på norrmejeriet och snacka om att det gick undan, började redan dagen efter. Mamma började jobba i Sävar igår på Bruksbacken (ett vik) och Jonathan och Erik började igår (äntligen) om på Volvo. Så nu får vi väl hoppas att pengarna börjar rulla in. För ut rullar dom ialla fall, senaste elräkningen damp ner i brevlådan i går. Endast 5800 kr på en månad! Erik har börjat kolla upp för att borra bergvärme.

I söndags åkte jag och Sebastian in på barnens hus. Där hade dom Star Wars kalas! Han vet nog inte riktigt vad star wars är, men kul var det ialla fall. Prinsessan "Leia" bjöd på bulle och klubba och han fick köpa sig en ny bil till Blixten samlingen.

Igår innan Erik skulle åka iväg och jobba så smackade vi upp 3 våder tapet i allrummet. Kommer bli bra sen när man fått dit en soffa och fått i ordning med väggskåpet och lilla tv bänken sen. Har tänkt att det ska få bli ett framtida place för tv spel och dyligt för grabbarna när de blir lite större.

Annars är här ganska lugnt. Ludvig har haft lite feber och är förkyld, men annars är sig de mesta likt. I går hade jag turen att pojkarnas farmor kom på besök så att jag kunde åka iväg på ett spinning pass. Blir ju lite knepigt med det nu när Erik jobbar skift. Det hade gått bra tills Ludvig stött huvudet i bordet, efter det hade han visst varit otröstlig. Stackars farmor.. Jag var i alla fall glad att jag fått träna.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Måste säga att du är duktig som tränar så mycket! Önskar jag hade samma energi :) Vad har ni för värme i ert hus? Skönt att pengarna har börjat strömma in igen, trots utgifter. Kristian har faktiskt fått jobba i veckan han oxå, så jag håller tummarna för att det har börjat rulla igång här oxå nu. Ludvig får krya på sig. Här har jag oxå en sjukling som inte vill bli frisk. Hon är rätt pigg o så, men matvägrar och diarren håller i sig :( Kram

2010-03-16 @ 20:40:49
URL: http://frejjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0