En massa bilder!



Sebastian har "parkerat upp" sina bilar (som han säger) & det bildar ett stort fint hjärta.





Ludvig & Ebba.



Fredagsmys med ostkrokar & "starkbubbeldricka".
Ludvig har proviva.



Ludvig tycker han har blivit stor & vill dricka välling själv, annars får han ett utbrott.



Jag & Erik får utbrott när vi hittar honom såhär, rotandes i kylskåpet.
Händer x antal gånger på en dag. Eller högt uppe på en stol eller ett bord.



Sebastian har nu provat på att åka skridskor för första gången i sitt liv.
Iförd MODO tröja och med klubba och spark så tog han sina första skär.
När mormor frågade honom hur det hade gått fick hon följande svar:
- Jo, det gick väl bra. Men jag hade typ 39-41 så jag måste nog få större fötter först.

Jag köpte st 28 för att han skulle kunna ha dem nästa vinter också...



Hittade en massa bilder på mig själv här hemma när jag höll på att rensa ur några lådor.
Jag är väl ca 1,5 år på korten & jag undrar om det är någon mer än jag som ser Ludvig i dessa bilder?... Tycker vi har rätt så lika drag just på dessa kort.















Samma ögonfärg om inte annat ;-)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Härliga bilder som vanligt. Schysst parkering. Ellsa gör rader istället :-)

Ludde lump är ju bara för söt och jag tycker då def. Man kan se likheterna. Särskilt på sista bilden! Vi måste också testa skrillerna, bara magarna blir i ordning. Elsas mage keckade ihop inatt igen. Så nu är vi på ruta 0 igen..suck!

2010-03-09 @ 11:42:50
Postat av: Bettan

Absolut! Tycker även mig se mycket av Sebastian i dina bebisbilder.

Här är också sjukstuga men ingen magsjuka tack och lov!

2010-03-09 @ 13:44:35
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0