Små utflykter

Det är inte många kompisar hemma här på gatan nu, så vi försöker hitta på små utflykter blandat med mycket bus för att få dagarna att gå.

I veckan har vi lekt mycket med mina små kusiner & min mormor som är här på besök.
Vi har vart iväg till olika lekparker & busat en massa. Hoppat mycket stuttsmatta & cyklat.

Igår tog jag med mig grabbarna & åkte iväg till Strömpilen för att leta ett par nya badbyxor till Sebastian, med det var helt slut på hans storlek även där. Är helt slut på hela stan! Får väl bli till att beställa... Vi hade i alla fall en mysig tripp trots en nedriven stor affisch på Lindex...
Vi kollade in leksakerna på Ica Maxi, kollade coola kläder på H&M & Lindex & avslutade det hela med plättar & glass.

Jag & Erik har målat lite på kvällstid, annars har det blivit mycket fotboll på tv:n.
Nya grannar har vi också fått nu, verkar trevliga.
Har äntligen beställ mitt namnsmycke nu också, längtar tills det kommer. Några fynd på Tradera har det också blivit. En parfym & en adidas wct jacka. Tradera, det är bra grejer =)



Ludvig & Julia har fika paus i lekparken



Det har även Sebastian & Elias



Busiga grabben

  

På väg till Strömpilen



Vi kollar in grejerna på ica maxi





Sebastian testar roliga sittplatser

Ikväll ska jag iväg till Skeppsviks Herrgård för att avnjuta en middag med två av mina kompisar. Ska bli både gott & trevligt =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att se lite bilder!

2010-07-01 @ 18:49:47
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0