Sebastians nya rum


Sebastians hjälper pappa att måla i sitt rum



Stolt kille, älskar att hjälpa till



Arbetsbyxorna är på



Sen måste det skuras





Ludvig hjälper till att dammsuga (han ÄLSKAR dammsugaren)



Självaste tapetseraren, andra gången i hela mitt liv som jag tapetserar



Det färdiga resultatet (Sebastian som tagit bilden)
Är riktigt nöjd att jag fixade det alldeles själv, men mest av allt att jag fixade det utan att tappa humöret ;-)

Nu ska det endast upp lite saker på väggarna och de nya gardinerna, sen är det klart.
Blev faktiskt riktigt fint och Sebastian är jättestolt över sitt nya rum.





Kommentarer
Postat av: Veronica

Blev jättebra. Härligt med tre händiga karlar i huset ;-)

Å jag är superimpad att du fixade tapetseringen!

2010-01-13 @ 23:04:08
Postat av: Cissi

bra jobbat av er alla!

2010-01-14 @ 09:33:56
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Anna-Malin

Super snyggt. Nu är det snart dags att komma på besök. Vill ju inspektera ordentligt. Mycke kan se bra ut på kort;)kram kram min vän!!!

2010-01-14 @ 12:02:56
Postat av: Bettan

Vad fint det blev! Inte illa att tapetsera helt själv också. Förstår att Sebastian är mäkta stolt över sitt fina rum.

2010-01-15 @ 08:15:24
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0