Härligt avslut!

Ja då var julen och 2009 över. Men det blev ett härligt avslut på året.
Julen firade vi här i vårt lilla hus, 14 vuxna och 2 barn! Det det gick jätte bra, allt flöt bara på. Hel mysigt var det, kan helt klart tänka mig att göra om det.
Fick mig lite julstämning när alla började droppa in, Sebastian var i 7 himlen. Var inte ett dugg rädd för tomten heller, Ludvig höll sig dock lite på avstånd ;-)
Efter MÅNGA julklappar och god mat så knoppade barnen in, helt slut var dom.
När så juldagen kom så var det min stora dag ;-) Tänk hela 27 år har man blivit.
Fick jättefina presenter och släkten och gott fikat löste av varandra. Tyvärr hade Ludvig över 39 graders feber, men den var som bortblåst på annandagen.

Nyårshelgen firade vi i Vilhelmina och Klimpfjäll. "Stugan" (jag skulle vilja säga huset) har dom fått till så otroligt fin. Det blev ett stillsamt och mysigt avslut på året. Lite raketer, god mat och trevligt sällskap. Dock väldigt kallt. Var 30- när vi vaknade upp den 2 januari. Passande nog fick jag ett sms från Thailand som hade 32+, snacka om kontraster =)

Nu ser vi fram emot ett nytt år med allt vad det innebär(Erik är just nu på arbetsförmedligen, så ni kan väl gissa vad vår högsta önskan i år är...)

Det bästa som hände 2009 var att Ludvig kom till oss. Tänk, snart är han 1 år! Det går verkligen fort med barn nr: 2.

Bilder kommer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0