WOW!!! Vilka fynd!!!

Gissa om jag är nöjd?! Svävar på moln efter att idag köat en timme i -20 med två av grannfruarna utanför stadium. Vi har fyndat en hel massa av deras så kallade rökskadade kläder. Förstår inte riktigt, för det luktar inte det minsta rök om något som jag kom hem med. Inte heller kändes de i butiken. Men tänk att få shoppa loss till 75% rea på deras sortiment. Kom hem med en hel massa fynd. Allt som allt blev det 19 varor som skulle landat på en slutsumma av 3822 kr, men med % landade jag endast på 955 kr!!! Helt otroligt. Tror till & med att Erik blev lite förvånad ;-)

Roligast av allt var nästan att Sebastian blev lika salig som jag när jag lastade upp grej på grej som var hans. Han älskade sina nya "skoterbyxor" (täckbyxor) och har redan spelat fotboll i sina "träningskläder".



Everest skaljacka, 2 par Everest handskar, Everest mössa, Everest fleecjacka
& t-shirt + shorts i andningsbart material. Allt till Sebastian.



Everest skaljacka, ullsockar & tröja till Ludvig.



Sebastians "skoterbyxor" som han själv säger & Eriks peak mössa.



Träningslinne & sport bh till mig själv.



Ja det blev en jacka till mig också ;-)



Sebastian fick även skridskor, å så slank de me en vattenflaska
till Erik.



Sebbe älskar sina nya träningskläder!

Saknas på bild gör en 3 packe puma sockar till min far & en svart huvtröja med dragkedja till Sebastian.











Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja herregud vad vi shoppade :-) Hur kul som helst...

Det får gärna brinna i det där garaget igen.!

2010-02-21 @ 22:15:37
Postat av: Bettan

Visst känns det bra? :-) Svävar fortfarande på små moln...

2010-02-22 @ 09:26:57
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Ewa

Ja WOW, vilka fynd!! Varför var jag inte i Umeå när den rean var? :( Fast iof så hade jag väl ändå inte fått med mig allting hem då ;) Hoppas allt e fint med er! Här har vi en liten gumma som vaknat en gång i timman inatt, så nu idag är hon helt utslagen istället. Bara mamma som är OVANLIGT pigg! :) Kram Kram

2010-02-22 @ 13:36:24
URL: http://frejjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0