Helt enkelt underbar!

Så vill jag beskriva denna helg som gått, trots att halva familjen vart på annat håll.
Jag och Ludvig har haft det så mysigt. Han har vaknat tidigt, men dock somnat om igen när han fått komma till mig. Vi har varit ute i det härliga vädret på förmiddagarna och på eftermiddagarna har han sovit som en stock! I lördags somnade han 12.25 och när jag och mamma kom hem från Ersboda kl: 15:40 så sov han än! Ändå har han lagt sig vanlig tid på kvällen, duktig kille =)
Märks att han är nöjd när han får all uppmärksamhet, för här hemma har han inte gått an lika mycket som han brukar. Har aldrig behövt jaga och "gnälla" på honom för att han är över allt. Vi har tillbringat mycket tid med mormor och morfar.

I går på alla hjärtans dag bjöd vi dom och morbröderna Jonathan & Johannes på tacos.
Lagom till efterätten kom Erik och Sebastian hem från Vilhelmina. När jag kramade om Sebastian så kändes han het. Mycket riktigt 39,6 visade tempen =( Så nu har vi en liten sjukling här hemma.
Men i Vilhelmina hade han haft skoj. Tittat på både hundvalpar och skotertävling, varit på badhuset, käkat en massa godis och fått en massa saker. Blivit sådär allmänt bortskämd som man ska bli när man är barnbarn ;-)

Nu ska vi snart packa ner båda grabbarna i varsin vagn och ta en härlig promenad i solen.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Så skönt att få en helg med bara en av de älskade barnen. Jag tror att de behöver lite egen tid med mamma eller pappa ibland....Vilken tur att S inte var sjuk under helgen, hoppas att han kryar på sig snabbt!

2010-02-16 @ 10:50:09
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0