Bara Emelie!

Ikväll ska jag bara vara Emelie. Ska träffa 2 av mina närmsta vänner, käka middag ihop, prata om livet och bara njuta av att vara "spontana,roliga, party-glada Emelie, inte mamma Emelie.
Sen ska vi svänga våra lurviga på Schlagerklubbens dansgolv =)
Vad är då anledningen till detta ståhej, jo Anna har flyttat och både hon och jag har ju fyllt år. Då är man inte sen på att hitta på "ursäkter" för att ta sig ett glas vin eller två i glada vänners sällskap ;-) Ska bli sååå kul!

Igår hade vi besök av en gammal barndomsvän (som bosatt sig i Kalmar), hennes lilla dotter och hennes mamma. Det var riktigt trevligt att ses igen, efter så många år. Min mamma var också här och surrade ikapp. Vi växte nämligen upp tillsammans på Ersboda innan vi hamnade i Sävar och dom öst på stan. Sebastian och Ludvig fick varsin gosig älg, Sebbe har döpt dem till Bosse & Olle =)

Nu ska mamma Emelie mysa med Sebastian innan hon svidar om till party-pingla ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Man får tacka för senast! Men baske mig, jag tror vi håller på att bli gammla. Tog för lång tid att tömma vinarn, kjolen va för lång och urringningen för liten...Ölen gjorde en mätt i magen och borden på krogen stog man då aldrig heller på...Men tur vi har roligt ändå. För med eller utan alkohol är ni alltid underbara(anna om du läser detta så ingår ju du i ni) hi hi. Tur att jag inte bloggar själv, ingen skulle förstå utom ni (anna där är du me igen på ni) Kram kram. hi hi #skrattar åt mig själv#

2010-02-08 @ 21:04:53
Postat av: Anna-Malin

Stavade fel. GAMLA ska de va me ett M. Man vill ju inte verka korkad:-) Skulle det va fel med ett M så skyller jag på min bror. Va nämligen tvungen att ringa honom och dubbelkolla. Han undrade om jag skrev en jobbansökan. Nää sa jag, håller på att göra ett inlägg på Emelies blogg. Han ska hit sen och installera ett rättstavningsprogram (stavas det så?)ha ha ha. Trevlig kväll!

2010-02-08 @ 21:15:40
Postat av: Emelie

Svammel-maja! ;-)

2010-02-09 @ 13:15:02
URL: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0