Sol & lata dagar

Nu har vi haft många dagar med sol här i Sävar, underbart. Härlig tid att vara föräldraledig nu.
Vi cyklar, kör med lastbilarna, plaskar i pölarna och umgås med grannarna. Mellis ute nästan varje dag. Igår slog vi på stort och hade vår första middag i uterummet. Vi drog igen dörrarna och satt där i t-shirt och njöt. Killarna har blivit lite förkylda, men det verkar stanna där.

Angående Ludvigs utveckling så gör han en massa ljud och försöker göra sig förstådd och pekar en massa. Han har inte så många ord ännu. Det är mamma & pappa till det mesta, men det börjar komma lite "där & hej"
Man ser att han förstår det mesta man säger till honom i alla fall. Nyss så gick vi igenom kroppen, jag sa kroppsdelar och han pekade =)

Vi har också fått veta att i augusti så får Ludvig plats på Sebastians förskola, känns otroligt skönt! Så den 11 augusti börjar Ludvig & Erik inskolningen. Sebastian går då upp på heltid och jag börjar jobba den 9 augusti.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Denna årstid blir man en aning avis på er som är föräldraledig! Vi ses!

2010-04-25 @ 08:22:22
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Faster Annika

Åh vad jag älskar att läsa din blogg!! Blir så lycklig, och jag håller verkligen med - Vilken tid att vara mammaledig, det gör absolut inte ont :)

Sam hälsar, eller, just nu sover han men var han vaken skulle han nog ha hälsat :P

2010-04-26 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0