PÅSK!

Glad påsk på er alla!

Erik har just kört iväg Sebastian till busstationen. Han ska åka buss med farmor till Vilhelmina idag, vi andra åker i morgon. Erik måste ju nämligen jobba i kväll. Så när vi packat bilen och fått i Ludvig en tidigare lunch imorgon så drar vi. Då står vi nog på plattan ända upp till klimpfjäll.
Vi ska fira påsken i Eriks föräldrars stuga och med hans släkt. Det ska bli trevligt, hoppas att solen vill visa sig också. Vi ska väl åka lite skoter, pulka och grilla en och annan korv. Kanske att Sebastian ska prova på att åka slalom för första gången också. Ser väldigt mycket fram emot att få träffa grabbarnas lillkusin Sam också =)

Tyvärr har jag dessvärre ett problem, mina täckbyxor är spårlöst försvunna. Kan ju som vara bra att ha dom i helgen... Får ta på mig mina "letar-glasögon", det är bara det att jag tycker jag har letat överallt redan.

Innan Sebastian åkte så upptäckte vi att påskharen hade varit och lämnat 2 påskägg i vårt uterum.
Vet inte vem som blev gladast, storebror eller lillebror. Båda sken då som solar och säckle rann på den mindre ;)

Skulle bjuda på några bilder, men det fungerade inte. *Morr*
Bjuder på det vid ett senare tillfälle.

Ha en mysig påskhelg alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0