Pengar...

Lena ringde idag och bad oss mata kisse på lördag för de skulle iväg med husvagnen till Lycksele över helgen. Givetvis börjar Sebastian att fråga ut mig så fort vi lagt på luren.
Jag berättar att de ska åka hela familjen, vart de ska och att de ska möta upp en annan familj med sin husvagn.

- Men herregud! Vi måste ju köpa en husvagn och en moped! utbrister han med nästan lite panik i rösten.

- Jasså, varför tycker du de då?

- Jo men så att vi kan följa med

- Men du vet, det kostar mycket pengar...

- Ja men jag har så mycket pengar så jag orkar inte ens räkna dom!

- Men jag tror ändå inte att det räcker förstår du.

- Nä, det räcker väl till godis och glass i alla fall


I dag har vi haft en sån där toppendag. En dag då man verkligen känner att den gamla vanliga glada, busiga, spralliga, gulliga, omtänksamma och finurliga Sebastian var tillbaka.
Det värmer i hjärtat nu för tiden när man får uppleva dessa dagar igen, för emellanåt är vi sådana fiender känns det som så jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen.
Bara vi tar oss igenom denna 3 års trots så känns det som vi kommer att överleva allt!

Kommentarer
Postat av: Faster

Tack för uppdateringen och de nya bilderna. Så otroligt underbara barn. Jag längtar efter pojkarna så himla mkt. Jag längtar efter min egna lilla älskling också som växlar mellan könen varje dah, stackarn. Idag är jag säker på att de är en liten tjej :) Vi är i det stormiga fjället ihelgen och igår morse när jag faktiskt fick prata med Sebastian en stund (du sov) så berättade jag att farfar har haft en lastbil här med massa grus samt att han hade kört upp en massa sand med apambulansen, då utbrister Sebastian; Va??? Kan man göra så?? och man kan ju faktiskt fråga sig ibland :) Puss och kram till hela familjen

2009-09-27 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0