Glad!!



Det är vad jag är idag.
Ännu en härlig dag utan bråk. Bara en glad och go 3 åring med roliga kommentarer
.
Jag håller krampaktigt mina 2 tummar för att denna 3 års trots är på väg att passera...

Hela familjen Andersson/Vestman har tillbringat dagen på stan. Jag fick mig en ny frisyr att vänja mig vid och Sebastian fick handla för egna pengar på Lekbiten. Det blev ett pussel och 2 innebany-klubbor. På hemvägen stannade vi i Joggmark och hälsade på bekanta som vi glatt fick veta väntar nr:2 i barnaskaran.
Sen middag = en syndig kebabrulle hos mor och far. Sebastian hade packat sovväskan och skickade glatt hem mamma och pappa. Erik har dragit iväg på en hel kväll med grabbarna, Ludvig sover sedan länge och jag sitter här och knappar på tangentbordet.
Men mig går det ingen nöd på, har tagit mig ett glas vin och njuter av tystnaden.
Det blev visst lite väl mycket fusk i dag, men det känns värt det. Jag tar nya tag på måndag.
Har knappt fuskat något hittils på snart 11 veckor så i dag unnar jag mig detta.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst är det underbart med glada 3åringar! Då njuter man av att vara mamma.

Känner man igen dig nu med den nya frisyren? :)

Vi ses!

2009-09-26 @ 21:38:24
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Stina

Där ser du - det finns en ljusning ;-)



Bara det inte vänder för mig nu också då....

2009-09-28 @ 20:07:22
URL: http://simslin.spaces.live.com
Postat av: Veronica

Ja visst är det härligt när de små liven är goa och glada...

Jag tycker definitivt att du var värd lite fusk efter så många veckor av återhållsamhet. Du är så duktig tycker jag!

2009-09-29 @ 10:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0