Äntligen med bil för en dag!

I dag hade vi tillgång till bilen, så dagen tillbringade vi med att hälsa på på mitt jobb.
Var där strax efter 9 och kom hem strax efter 16. Var så trevligt att träffa alla igen och se alla barn som vuxit en hel del sen sist man såg dem. Kom på mig själv med att le mest hela dagen :-)
Ludvig trivdes som fisken i vattnet, fanns många roliga saker att stoppa i munnen och många barn att titta på ;-)
Sebastian busade på inne i rörelserummet och degade lite grann, annars var det nog roligast att vara ute och leka på gården. Cykla på storcykeln med släp var en hit. Lite tråkigt bara att han är så blyg nu för tiden, blir som en mussla när någon pratar med honom. Blev dock lite bättre på slutet.
Jag längtar faktiskt tillbaka till arbetslaget och barnen väldigt mycket, men allt det andra kan jag gärna vara utan...

På måndag är vi också med bil faktiskt. Då kommer dagen att tillbringas i Bullmark hos Anna-Malin och hennes knoddar :-)

Anledningen till att vi har bil nu 2 dagar är att Erik tagit hem lastbilen över helgen.
För imorgon drar nämligen jag och grannfruarna till IKEA, längtar! Det lär bli en del inköp för oss alla så därför behövs lasbilen för att kunna frakta hem allt från kajen.

Ser fram emot en trevlig och mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin Andersson

Hallå! Längtar till Mån... och hoppas ikea resan blir trevlig! kram till alla i familjen från oss!

2009-09-04 @ 18:30:34
Postat av: Cissi

Olle storgrät när han hade varit och känt på er dörr, för att fråga om Sebastina ville komma ut och cykla. Han grät och sa: "Sebastians mamma har låst dörren så han inte kan komma ut!!". Jag fick förklara att ni nog säker var borta...

Visst är det skönt att ha bilen, man känner sig genast mycket friare. Det för med sig många positiva saker att åka på IKEA :)

2009-09-04 @ 19:43:04
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0