Soooooooooov!

Käre Gud,
varför gör du så att ungar (min Ludvig) vaknar så tidigt jämt (kl:5)???

Kommentarer
Postat av: GUD

Heeeej! Det här är gud som talar... Att vara gud är ingen lätt uppgift och jag gör ju så gott jag kan. Det är ett stort ansvar att vara gud...men nu ska jag inte glaga utan jag ska ge dig ett tips. Ta dig ett glas vin eller två så ska du se att du nog tycker om mig lite i alla fall. För jag uppfann faktiskt vinet också. Räcker inte två glas vin så ta en hel flaska så kanske du kommer att älska mig. Och tänk, fem i mitt hem ja kanske hinner suga Eriks...nä just det jag var ju gud, så får jag ju inte säga. Nä nu måste jag försöka hjälpa nästa som behöver mig! du ser, jag har det inte lätt. Alla ropar från olika håll!!!

2009-10-16 @ 17:25:39
Postat av: erik

verkar som gud hört mina böner också..

2009-10-16 @ 20:42:05
Postat av: Veronica

Hahaaaaaaaaaaaaaaa

2009-10-17 @ 10:38:00
Postat av: Cissi

Det börjar bli en följetong detta. Vi vill ha mer inlägg av gud! Han har ju humor ju...:)

2009-10-17 @ 20:10:25
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0