På begäran

Så kommer här lite blandade nya och gamla bilder på barnen.



Innan Sebastian behagade komma ut (19 dagar sen) så hann magen bli ganska stor.
Här dock "bara" i v 38.




Men så äntligen kom han (med lite hjälp på traven)
Sebastian 1 dygn gammal



Sebastian 3 veckor, go och rund



7 veckor



Tomtenisse på 2,5 månader



Dopkortet 3 månader



6 månader



8 månader



Liten blir stor, 1 år



2 år



3 år



Kvällen innan Ludvigs planerade igångsättning.
13 dagar senare än beräknat födelsedatum, blev enorm denna gång också.



Ludvig 1 dygn



3 veckor



3 månader



6 månader



8 månader

Tänk att han blir 9 månader nästa vecka, tiden bara rusar fram just nu...
Han har nu börjat resa sig upp mitt på golvet utan stöd och balanserar en stund. Dröjer nog inte länge till förrän han tar sina första steg.

Ja vilka goa killar man har, tänk vad mycket kärlek det kan rymmas i hjärtat.
Bra att ta sig tid och sätta sig ner och reflektera över åren som gått och vad man faktiskt presterat här i livet. Man tycker att man inte hunnit med någonting, men 2 underbara pojkar, ett hus och en sambo som är toppen har man ju faktist "samlat" på sig.
Vad mer kan man begära?
Tål att tänkas på vissa dagar när vardagen känns mindre attraktiv...




Kommentarer
Postat av: Cissi

De är inte heller så lika. Men så kul att se Sebastian! Han är sig lik, egentligen redan från dopkortet.

Sötungar!!

2009-10-08 @ 11:55:45
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha vad söta kort. Man ser ju att det är Sebastian redan vid 3 månader tycker jag. En mini S

Och vad Ludvig har växt också. Otroligt... Jo nog har vi gjort det ganska bra :-)

2009-10-09 @ 17:27:36
Postat av: Ewa

Haha ja jag har lite svårt att bestämma mig hur jag vill att min blogg ska se ut ;) Gud vilka härliga bilder :) Håller helt o hållet med dig i ditt inlägg. Man har det faktiskt väldigt bra :) Ta hand om er! Kram Ewa

2009-10-15 @ 14:22:01
URL: http://frejjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0