Hmm...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva...

Ludvig är iaf fortfarande sjuk :-( Snoret rinner, det rosslar i bröstet och febern kommer och går.
I morse vaknade han med 38,7. Jag hoppas verkligen att han piggar på sig till helgen, då drar vi iväg till Vilhelmina. Sebastian längtar jätte mycket.

Vi har äntligen tagit tag med Sebastians nattblöja också. 3 nätter utan nu, och han är jätteduktig.
Har haft dåligt samvete att vi gjort de tidigare, men jag har inte haft ork till det helt enkelt.

En glad nyhet väntade mig när jag fick lönebeskedet i veckan. Inte att det stod 0 kr, men att det finns ett avtal för oss kommunanställda angående motionskort på olika anläggningar runt om både i och utanför Umeå. Det betyder att jag kan få 1 års guldkort här i Sävar för 79 kr / mån!!!
Det löste ju helt plötsligt mitt pengabekymmer angående att lösa ut ett guldkort. Så nu kan jag köpa nya träningskläder och skor istället :-)

Nä, nu åter till tradera, säljer iväg en massa kläder som bara ligger och skräpar här hemma.
Det är sjukt vad folk är köpgalen. Jag förstår inte, så är då inte jag ;-)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du får mycket sålt till bra pris. Kul när man får lite extra slantar på kontot :)

2009-10-27 @ 14:01:38
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Bettan

Härligt! Var själv och köpte nya träningsskor igår, gör att man blir ännu mer peppad att träna.

2009-10-28 @ 08:28:14
URL: http://wigenstam.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0