Suck...

Vi fortsätter hemma trenden med lite feber på Sebastian igen.
Han var på förskolan igår och det gick bra, var å lekte hos Olle på eftermiddagen och var så nöjd när han kom hem. Åkte iväg på biblioteket med honom efter middagen, vilket uppskattades. Men i natt kom han till oss het som en kamin, tempen visade 39,8 grader. Stackarn, verkar så långdraget allting. Han sov dock till 8.40 i morse! Även för Ludvig verkar förkylningen inte riktigt ge med sig, han gå ju dock på antibiotika till på onsdag pga öroninflammationen.

Ni som känner mig förstår säkert att jag är ganska less på att vistas mellan hemmets 4 väggar just nu... Så äntligen igår tog jag mig i kragen, köpte ett 10 kort på simhallen och körde ett muskel pass. Härlig träningsvärk idag (låren)! Så skönt! Bokade in mig på några fler pass, måste ju göra slut på kortet nu innan jul, för i januari har jag fixat ett årskort via jobbet. Känns otroligt skönt att äntligen va på gång.

Åter till min sjukling.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för din kommentar! Det är precis så det känns!Vad duktig du är som tränar! Önskar jag hade den orken oxå, men den kommer väl nån gång hoppas jag :) Hoppas dina små älsklingar blir friska snart.

2009-11-26 @ 13:23:47
URL: http://frejjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0