Sammanfattning

Vad hände då förra veckan?...

I onsdags firade jag och Erik 8 år tillsammans. Det blev en ros och en filmkväll här hemma. Erik överraskade med att ha fixat barnvakt så vi skulle kunna gå på bio och se flickan som lekte med elden, men den gick så sent så vi (jag) bestämde oss för att gå någon helg istället. Därför fick det bli en film här hemma, mysigt de me.

På torsdagen och fredag var Erik ledig. Torsdagen spenderades med att åka iväg på lite ärenden och vi fick lite presenter och julklappar fixade, skönt.
På kvällen var jag iväg på gympan och brände fett.

På fredagen drog vi iväg till Vilhelmina direkt efter frukosten.
Väl framme så besökte vi badhuset. Det var första gången för Ludvig och det gick riktigt bra faktiskt. Tror inte riktigt han kunde bestämma sig för om det var läskigt eller kul, men det fanns mycket att titta på.
Annars så var helgen lugn och fridfull. Vi tittade på lite skotrar och besökte Blommona, så både jag och Sebastian fick oss varsin grej ;-) God mat som vanligt, dock inte lika fullt hus som det annars brukar va.
Ludvig överraskade oss med att börja ta ett par 3 steg också :-) Han kan om han vill, men vågar inte riktigt hela vägen...
Sebastian den stackaren ramlade i farfars trapp. Jag som var så nöjd att den gamla bulan och blåmärket försvunnit innan fotot nu på tisdag (imorgon) och då går han och fixar sig en ny... Typiskt.

Så var det måndag igen och allt är som vanligt. Ludvig vaknade kl 5 och så var den nya veckan igång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0