Mys och snörvel

Kommentar från "soffmyset" i morse med mina små guldklimpar.


Sebastian
- Mamma, jag tycker det känns skönt när jag har min hand på Ludvigs hand.

Gissa om det värmde i mammahjärtat :-)

Nu har Sebastian också fått feber. Jag vet inte om det är en reaktion på sprutan vi tog igår, men han är förkyld också... Ludvig är fortfarande förkyld och ögonen geggar, men ingen feber än så länge idag...
Han är dock väldigt trött, orkar inte mycket innan han vill sova igen (jag försöker ju fortfarande säga åt honom att det är bättre att sova längre än till 5 på morgonen, men inte vill han lyssna på det inte). Börjar känna mig lite som en fånge i mitt eget hem denna vecka.

Igår blev vi alltså avsvinade. Jag kände inte ens sticket, är lite öm idag. Sebastian har inte sagt ett ord om armen, men Erik han "gnällde" så fort han fått sprutan. Karlar! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0