Första advent

Härligt med lite kyla nu efter flera dagar, veckor med + grader. Nu är det färdigpyntat här hemma och i förmiddags så bakade jag och Sebastian pepparkakor. Sen tog vi en promenad till "centrum" för att få en glimt av Tomten. Sebastian fick en adventskalender och en clementin av tomtemor. Han och Erik åkte också en sväng i brandbilen.
En sväng förbi Preem hann vi också med, där inhandlade jag 2 julskivor så nu kanske man kommer i stämning snart... Sen bjöd vi över mamma och pappa på glögg och pepparkakor.

Här kommer lite bilder...
Sebastian spelar radio apans "gissa ljudet"



Sebastian pyntar våran lilla minigran som vi hämtade i lillskogen



Viktigt att allt blir rätt...


Under tiden roade sig Ludvig med att klättra



Då är han som mest nöjd



Tyckte det blev tyst lite väl länge och då hittade jag honom rotandes i Sebastians hylla



Ludvigs nya passion är räkost



I morse hade vi en kulig lek.
Ludvig kastade ner grejer från skötbordet och mamma plockade upp...



Sen lekte vi titt-ut bakom gardinen =)



Sebastian bakar pepparkakor




Kommentarer
Postat av: Veronica

Hela Ludvig utstrålar ju bara BUS!!! Vilken sötnos..

2009-12-01 @ 10:28:44
Postat av: FasterAnnika

Åh. De kom nästan några tårar där. Va så länge sen jag träffade pojkarna, eller speciellt Ludvig. Stora karl´n. Sebastian ser som så vuxen ut på en del bilder, han måste ha vuxit flera år sen Ludde föddes. Och snart ska dom få sig en kusin. Skumt :)

2009-12-02 @ 13:15:48
Postat av: Ewa

Vilka härliga bilder! Nä du är den första som säger det faktiskt :) De flesta säger att hon är såååå lik Kristian och några få att hon är lik mig ;) Trevlig helg!

2009-12-04 @ 15:52:48
URL: http://frejjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0