Oj!

Här går det undan just nu! Inte nog med att Ludvig nu har knäckt koden till att vända sig från rygg till mage hela tiden, han har fått en tand nu också =) Kände idag att det spruckit fram ett hörn till en tand nere till hans höger om mitten, om ni förstår vad jag menar ;-) Nu när man blivit 5 månader verkar det hända grejer minsann.
I natt började vi även operation "sluta äta på natten" Gick väl sådär... fast ändå lite bättre än jag trott. Vid 4 fick han käka tillslut. Hade satt 5 som mål, men tycker ändå att det var okey för att vara första natten (i våra mått). Han vaknade redan vi 24, fick han att somna om ca 40 min senare och sen vaknade han vid 3 igen. Så kl 4 gav jag med mig... Vi får se hur det går i natt... Annars har det varit en ganska bra dag i dag. Soligt och fint och jag och Sebastian har har lyckats hålla sams hela dagen faktiskt, inga utbrott för någon utav oss ;-) På förmidagen var vi iväg till en lekpark med grannarna, vi är ju BARA 12 st! 4 mammor och 8 barn. Riktigt trevligt och på eftermiddagen hamnade vi hos Sebastians kompis Olle. De lekte hur bra som helst och vi mammor fick dricka kaffe i lugn och ro, härligt. Sen överraskade Erik oss och var hemma lite tidigare än vanligt och då hjälptes han och Sebastian åt att hacka grönsaker till tacosen. Ett besök hos mormor och morfar klämde vi också in efter middagen och sen slocknade storebror direkt huvudet landade på kudden.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för idag. En riktigt trevlig dag, tänk vad fint väder och "snälla" barn kan göra! Inte helt fel att vara mammaledig när man kan dricka kaffe i solen medan barnen leker utan att bråka!

Ses

2009-06-18 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0