Sommarbilder



Mys på filten i gräset



Mera mys...



Busiga sommargrabbar!



Ludvig och kompisen Inez slappar i skuggan




Sebastian med "Elsorna"



Invigning av den nya polen som farmor köpte



En dag i Bullmark med mina älskade vänner Anna-Malin och Anna.



Killarna svalkade sig i den coola polen, vissa ska ju alltid va värst ;-)
Kompisarna heter Oliver och Oskar och är Anna-Malins.



Sebastian föll för sparkcykeln



Anna med A-M:s lilla Ebba i knät och Ludvig trivs bra hos A-M han =)



Kram och mys



Uterummet under uppbyggnad. Glasdörrarna är på plats och här håller svärfar på att såga upp hål för de tre runda fönsterna. Mycket småfix kvar, det ska spikas igen upptill och sättas spottar osv, men oj va bra det kommer bli!



Återigen har Sebastian (den blivande fotografen) varit framme med kameran.
Vi städade idag och här har han fångat mig på bild när jag tog mig an toaletten...



Han fångade även Erik ifärd med att borra upp ett medicinskåp inne på lill toan.


Annars rullar allt på i vanlig ordning. Erik har nu semester i 3 veckor och på tisdag drar vi iväg till Lycksele för att gå på djurparken och sova på hotell en natt. Kanske blir det ett besök på Ansia också. Vi börjar dock alla 4 på att bli lite små förkylda..
Vet inte om jag nämt det tidigare, men Ludvig har en till tand på gång nere.Så nu ser man två små risgryn sticka upp när han skrattar. I natt ska jag och Sebastian sova nere hos min mamma och pappa för att jag förhoppningsvis ska få lite mer sammanhängande sömn. Ludvig är ju fortfarande ingen lek på nätterna.
Så i natt får Erik och han tampas... Maten nattetid går däremot bra, klarar sig bra fram till morgonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0