Lite väl fort...

Det börjar gå lite väl fort för Ludvig nu tycker jag. Han sitter stadigt och har fått en tredje tand. Han drar sig efter golvet och det dröjer nog inte länge förrän han kryper. Han drar sig nämligen upp på alla fyra och gungar lite fram och tillbaka.
Så det blir nog till att sätta upp grinden till trappen snart...
Annars är han fortfarande bökig om nätterna... dock en liten förbättring i natt. Vi har gått tillbaka lite och blandar ersättning och välling 50/50 på kvällen. Magen mår då bättre.

I går var vi iväg med mormor och morfar till Holmsund på tropikens hus och tittade på ormar, apor och spindlar bland annat. Spännande tyckte Sebastian, men fikat efteråt var nog minst lika bra ;-)







Ludvig - En kille på språng!




Sebastian gör sandkakor i rovågern.



Mår gott i sanden




Kommentarer
Postat av: mormor

Emelie, Sebastian och Ludvig kom ner en snabbis när jag och Conny hade kommit hem från Skarven. Sebastina sprang fram till mig, kramade mig och sa att han hade saknat mig, vilken lycka. Ludvig kröp till mig och skulle hjälpa till att mäta Johannes gardiner (till nya lägenheten) som jag höll på med. Tänk vilka underverk man får vara med om varje dag.

2009-07-23 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0