En regning dag

En regning dag som denna har vi tillbringat på Leos lekland tillsammans med Elsa och Inez med tillhörande föräldrar ;-)
En svettig och trött Sebastian sov sen väldigt gott i bilen på hemvägen.
Väl hemma så bakade jag och Sebastian kladdkakemuffins, mums!

Erik har skruvat upp grinden till trappen idag och när han grävde fram den från vindan så hittade han kryptunneln.
Gissa om Ludvig blev intresserad, han var halvägs inne och sken som en sol.
Lite tråkigt bara att Sebastian tyckte han förstörde hela tiden... Ser framför mig vilka underbara bråk som komma skall...

Igår hittade morfar på att han och Sebastian skulle tälta och grilla korv. Sebastian tog på sig sin ryggsäck och tog kudden under ena armen och en bok under andra och traskade ner.
Men med tanke på vädret så blev det till att sova i friggeboden och där verkade man sova gott.
Han slocknade mitt i en bok vid sju tiden efter att ha grillat korv vid stenhällarna med både mormor och morfar.

Ludvig den lilla krabaten, han fick sova i eget rum i natt och gissa om han chockade oss alla - sov gott hela natten!!!
Vi var inte in en enda gång sen han slocknade vid åtta tiden och vaknade sex på morgonen.
Det måste vart en lyckoträff, vågar inte hoppas på att det går lika bra i natt. Men det skulle inte va dumt...


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ville bara skriva en rad och hälsa till eer alla från mig och farfar i fjället. Vi bygger och har oss, nu är vi på G med övervåningen och har satt upp tapeter på de två väggar som inte ska vara i vita i huset :)

Vi ses snart

Krama Sebastian och Ludvig från oss

2009-07-24 @ 23:01:10
Postat av: FasterAnnika

Tack för uppdateringen, blev alldeles tårögd då jag såg bilderna på Ludde Lump. Tänk så fort allt går. Själv mår jag så dåligt jämt och ständigt att jag är rädd att ta dö på mitt och martins lilla liv. Vi ska på MVC på måndag så de känns bra att förhoppningsvis få svar på ett och annat och även kanske bli lite lugn. Puss till er alla!

2009-07-30 @ 09:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0