Ludvig - riktigt sjuk :-(

Ja fy vad sjuk han är. Har haft hög feber sen söndag kväll. Alvedon fungerar inte alls, tack och lov för Ipren. När den verkar ligger han på 38 grader, annars har han kring 39 - 40 grader. På tisdag kväll hade han 40,5 grader, lill skrutten. Tycker så synd om honom.
Äter och sover dåligt gör han också, både på dagen och natten. Vilket börjar resultera i en väldigt trött och sliten mamma också. Sover bra om han får ligga kloss mot mig... Jag hoppas verkligen att han kryar på sig i dag, om inte tror jag det är dags för ett läkarbesök imorgon, innan helgen.
Magsjukan härjar här i byn också (även grannbyn Bullmark) så vi håller krampaktigt tummarna för att vi ska slippa den.





Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh, nej! Stackars liten! :-( Det känns alltid bäst att kolla upp det.

Håller ocksp tummarna för att vi undkommer magsjukan-är det något man inte vill drabbas av med mycket folk i huset är det väl just den.

2009-12-17 @ 15:24:57
URL: http://wigenstam.spaces.live.com
Postat av: Ewa

Jasså :) ja jag måste säga att den har varit väldigt populär hittills. Hon sitter o grejar o har sig och gnager på palmen eller giraffens mule ;) Stackars Ludvig, jag hoppas han kryar på sig snart! Inte kul o ha så hög feber länge :( Lust att kanske ta en fika när jag kommer uppåt i januari?

2009-12-17 @ 18:26:43
URL: http://frejjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0