Sebastian - en skojig kille

- Mamma, är inte den här mackan lite skruttig? Jag tror jag tar en annan.
- Varför då? Den är väl inte skruttig...
- Men ser du inte? Det är ju sågspån på den!

Ja så kan det låta när man köper hem nyttigt sportbröd i våran familj.

Som en del av er redan vet så har jag sen en tid tillbaka börjat tänka mig för var jag stoppar in i munnen samt börja promenera regelbundet. Det har gått bra och jag har tappat 7, 4 kg på 6 veckor.
Så nu är det dags att lägga i en högre växel. I veckan har de prova på vecka på all träning på simmhallen här i sävar, så i kväll ska jag och en av grannfruarna på ett pass - step.
Är blandade känslor. Skönt att komma igång med riktig träning, men kommer att vara helt död!
Efter 3 knäoperationer och 2 barn antar jag att det är dags...


Kameran strular igen angående bilder på våra guldklimpar, det kommer så småningom.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad kul att träna. Hoppas du tyckte det kändes bra?

Kulig kommentar av guldklimpen ;-)

2009-08-25 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0