HJÄPL!

Jag fick nyss lite lätt panik när jag skulle uppdatera med lite nya bilder från i sommar och framför allt från Sebastians födelsedag och kameran gjorde uppror.
Skulle kopiera över bilderna till datorn men något blev galet så bara sista bilden kom me och sen strejkade allt.
Däremot kopierades bilder från Lycksele som redan var inlagt... Ja ja jag får snällt invänta Erik och se om han kan lösa problemet, han tror att vi måste köpa nytt minneskort till kameran, att det är de som håller på att ge upp.
Hoppas bara att inte allt har raderats nu :-( Hatar tekninska prylar.
Blev så uppstressad så jag var tvungen ta mig en snus för att lugna nerverna... inte bra...

I alla fall så hade Sebastian en härlig födelsedag med mycket presenter, han tackar så mycket för allt de fina han fått.
Gör alltså ett nytt försök senare att ladda upp lite bilder att njuta av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0